
Service en contact
Deze vragen zijn populair
In de Zorggids kunt u uw zorgverlener of ziekenhuis opzoeken. Er staat bij of wij in gesprek zijn of dat het contract voor 2021 al rond is. Op de pagina ‘Afspraken met zorgverleners’ leest u meer informatie.
Op de pagina 'Veranderingen 2021' leest u de wettelijke veranderingen in de basisverzekering. Er staat ook een overzicht (pdf) met de veranderingen in onze aanvullende (tandarts)verzekering.
Algemeen telefoonnummer
Voor al uw verzekeringsvragen.
Ma t/m vr 8.30 – 17.30 uur.
Bekijk onze pagina over het coronavirus.
Gemiddelde wachttijd: 1 à 2 minuten. Is de wachttijd 5 minuten? Dan kunt u ervoor kiezen dat wij u op een later moment terugbellen.
WhatsApp (storing in weekenden)
Voor makkelijke vragen
Ma t/m vr 8.30 - 17.30 uur.
Antwoord: meestal dezelfde dag. Storing: appjes die u in het weekend stuurt, kunnen wij niet beantwoorden. We werken aan een oplossing.
Deze service is niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en financiële gegevens. Lees voor welke vragen u ons wel kunt appen.
Social media
Facebook
Voor makkelijke vragen.
Ma t/m vr 8.30 – 17.30 uur.
Antwoord: meestal dezelfde dag.
Deze service is niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en financiële gegevens. Lees welke vragen u ons kunt stellen via social media.
Documenten uploaden
Uploaden
Voor het opsturen van uw documenten.
Speciaal voor het online opsturen van documenten waar wij u om vragen. Rekeningen insturen doet u via de Pro Life App of Mijn Pro Life.
Telefoonnummers en openingstijden
Vervoerslijn:
071 365 41 54 (Keuzemenu)
Ma t/m vr 8.00 – 18.00 uur
Taxi bestellen:
088 579 88 88
Houd de postcode van uw vertrek- en aankomstadres bij de hand
Ma t/m zo 6.00 - 24.00 uur
Vakantiedokter:
+31 71 364 18 02 (Keuzemenu)
Ma t/m vr 7.00 – 23.00 uur
Za en zo 9.00 – 21.00 uur
Eurocross Assistance:
+31 71 364 18 50
24 uur per dag bereikbaar
Offertes:
0800 776 54 33
Aanvragen en advies
Ma t/m vr 8.30 – 17.30 uur
Persvoorlichting:
06 30 63 19 36 Nicole Bolweg
Ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur
Postadres voor declaraties:
Pro Life Zorgverzekeringen
Afdeling Declaratieservice
Postbus 70001
3000 KB Rotterdam
Postadres voor overige zaken:
Pro Life Zorgverzekeringen
Postbus 709
3800 AS Amersfoort
Veel kunt u zelf online regelen
- In Mijn Pro Life kunt u uw verzekering veranderen, declareren of een betalingsregeling afsluiten.
- Bekijk de veelgestelde vragen en zie of uw vraag al is beantwoord.
- Heeft u een klacht? Gebruik ons klachtenformulier.
Direct regelen
- Declaratie indienen
- Gespreid betalen eigen risico
- Digitale voorkeuren
- Betalingsregeling aanvragen
- Verzekering wijzigen
Vanwege de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) mogen wij geen informatie over uw polis geven aan iemand anders. Ook niet aan uw partner.
Ook interessant
- Reactietermijnen
Lees binnen welke tijd wij reageren - Zorgverzekering 2021
Lees meer over de premie en veranderingen - We doen het samen
Lees hoe u kunt meepraten en -denken over Pro Life.