Dame aan de telefoon

Service en contact

Deze vragen zijn populair

Goed dat u zich dit afvraagt. Controleer uw zorg- en reisverzekering goed. Heeft u geen aanvullende zorgverzekering? Dan bent u verzekerd voor spoedzorg tot het tarief dat in Nederland geldt. Is de zorg in een land duurder? Dan kunt u dus voor hoge kosten komen te staan. Controleer in dat geval extra goed wat uw reisverzekering vergoedt voor medische zorg. Bekijk onze vergoeding voor spoedzorg in het buitenland.

Onze alarmcentrale Eurocross merkt dat veel reizigers onvoldoende verzekerd op vakantie gaan. Zij vermoeden dat veel mensen de reisverzekering hebben stopgezet tijdens de coronacrisis. En deze vergeten zijn aan te passen. Lees het nieuwsbericht van Eurocross.

Via een machtigingsformulier geeft u iemand toestemming. U kunt kiezen voor welke onderdelen u toestemming geeft. Lees alle informatie op ‘Machtiging voor informatie over uw polis’. Hier vindt u ook het machtigingsformulier

Let op: voor Mijn Pro Life geldt een aparte machtiging. Log in met uw DigiD en machtig uw verzekeringnemer via de pagina Mijn Zorgverbruik. Dit kan alleen als u meeverzekerde bent. De verzekeringnemer kan zelf niemand een machtiging geven.

Het coronavirus raakt ons allemaal. Veelgestelde vragen en antwoorden hebben wij verzameld op de pagina prolife.nl/coronavirus. Staat uw vraag er niet tussen? Bel dan gerust met onze Klantenservice 033 422 81 88. Of stel uw vraag via WhatsApp 06 12 97 28 91.

Algemeen telefoonnummer

033 422 81 88

Voor al uw verzekeringsvragen.
Ma t/m vr 8.30 – 17.30 uur.

Bekijk alle veelgestelde vragen

Gemiddelde wachttijd: 1 à 2 minuten. Is de wachttijd 5 minuten? Dan kunt u ervoor kiezen dat wij u op een later moment terugbellen.

WhatsApp

06 12 97 28 91

Voor makkelijke vragen
Ma t/m vr 8.30 - 17.00 uur.

Antwoord: meestal dezelfde dag.
Deze service is niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en financiële gegevens. Lees bij welke vragen u ons kunt appen

Social media

Facebook
Voor makkelijke vragen.
Ma t/m vr 8.30 – 17.30 uur.

Antwoord: meestal dezelfde dag. 
Deze service is niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en financiële gegevens. Lees welke vragen u ons kunt stellen via social media.

Documenten uploaden

Uploaden
Voor het opsturen van uw documenten.

Speciaal voor het online opsturen van documenten waar wij u om vragen. Rekeningen insturen doet u via de Pro Life App of Mijn Pro Life.

Telefoonnummers, openingstijden en postadressen

Vervoerslijn:

071 365 41 54 (Keuzemenu)
Ma t/m vr 8.00 – 18.00 uur

Taxi bestellen:

088 579 88 88
Houd de postcode van uw vertrek- en aankomstadres bij de hand
Ma t/m zo 6.00 - 24.00 uur

Vakantiedokter:

+31 71 364 18 02 (Keuzemenu)
Ma t/m vr 7.00 – 23.00 uur
Za en zo 9.00 – 21.00 uur

Eurocross Assistance:

+31 71 364 18 50
24 uur per dag bereikbaar

Offertes:

0800 776 54 33
Aanvragen en advies
Ma t/m vr 8.30 – 17.30 uur

Persvoorlichting:

06 30 63 19 36 Nicole Bolweg
Ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur

Postadres voor declaraties:

Pro Life Zorgverzekeringen
Afdeling Declaratieservice
Postbus 70001
3000 KB Rotterdam

Postadres voor overige zaken:

Pro Life Zorgverzekeringen
Postbus 709
3800 AS Amersfoort

Lees meer over onze app

De Pro Life App

Met de Pro Life App stuurt u veilig en makkelijk uw rekeningen in via uw smartphone of tablet. Daarnaast kunt u uw verzekering bekijken, vergoedingen zoeken en ingestuurde zorgkosten terugvinden.

Download in de App Store   Download in de Play Store

Mijn Pro Life

In Mijn Pro Life kunt u uw verzekering veranderen, rekeningen insturen of een betalingsregeling afsluiten.


Ook interessant