Vragen via WhatsApp en social media

Korte, makkelijke vragen kunt u aan ons stellen via WhatsApp of via social media. Deze services zijn niet veilig genoeg voor het uitwisselen van medische en financiële gegevens. Via de telefoon kunnen wij al uw vragen beantwoorden. Bel ons gerust: 033 422 81 88. We zijn er van maandag tot en met vrijdag, van 8.30 tot 17.30 uur.

Via WhatsApp of social media kunt u vragen stellen over:

  • uw basisverzekering;
  • uw aanvullende (tandarts)verzekering;
  • hoeveel eigen risico u heeft;
  • de vergoeding van bril/contactlenzen, fysiotherapie, mondzorg (tanden), hulpmiddelen en alternatieve geneeswijzen;
  • wat de situatie is van uw ingestuurde rekening(en);
  • wat de situatie is van uw aangevraagde machtiging (toestemming).

Via telefoon kunt u vragen stellen over:

  • financiële gegevens;
  • nog te betalen bedragen;
  • hoeveel eigen risico er open staat;
  • vergoedingen;
  • eigen bijdragen;
  • waarom wij uw rekening niet hebben vergoed;
  • de zorgverzekering van iemand anders (met toestemming).

WhatsApp

Voor makkelijke vragen.
Ma t/m vr 8.30 tot 17.30 uur.

06 12 97 28 91 

Social Media

Voor makkelijke vragen.
Ma t/m vr 8.30 tot 17.30 uur.

Facebook

Instagram

Tip: volg ons op Facebook en Instagram voor nieuwtjes en leuke acties.

Ook interessant