Hulp bij problemen in Mijn | Polis

Kunt u niet inloggen in Mijn | Polis? Of heeft u problemen met rekeningen insturen? Geen zorgen! Vaak kunt u het zelf oplossen.

Controleer het bestand:

  • De rekening is een pdf, jpg of jpeg bestand
  • Het bestand is kleiner dan 5mb
  • Je kan maximaal 5 bestanden toevoegen

Tip: declareer ook eenvoudig uw rekening via De christelijke | App.

Controleer het bestand:

  • De bestandsnaam is korter dan 50 tekens
  • De bestandsnaam bevat 1 puntje (bijv declaratie.jpg)
  • De tekst op de declaratie is goed leesbaar

Tip: declareer ook eenvoudig uw rekening via De christelijke | App.

Heeft u alleen een tandarts- of aanvullende verzekering zonder basisverzekering bij ons? Dan kunt u alleen inloggen als wij uw BSN registreren. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij regelen dit dan direct voor u.

Logt u wel in met uw eigen DigiD? Dit checkt u zo: log in op DigiD.nl/inloggen en controleer uw BSN.

Gebruikt u iOS 12.5.5 of iOS 12.5.6?

Die versies ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruikmaken van Mijn | Polis. Update uw besturingssysteem naar minimaal iOS 13.

Gebruikt u browser Safari 12.1.2?

Die versie ondersteunen wij niet. U kunt geen gebruik maken van  Mijn | Polis. Update uw browser.

  • Sluit alle tabbladen van uw browser.
  • Gebruik geen privé- of incognitomodus.
  • Wis cookies en uw browsergeschiedenis.

Er is op dit moment een storing. Probeer het later nog eens.

Ziet u de storingspagina voor langere tijd? Sluit dan alle vensters van uw internetbrowser en verwijder uw browsergeschiedenis en cookies. 

Cookies verwijderen op iOS In Safari (iPad en iPhone)

Ga naar Instellingen > Safari > scroll naar beneden en kies voor 'Wis geschiedenis en websitedata' > 'Wis geschiedenis en data'. U bent nog niet klaar, er wordt nog meer data bewaard. Ga naar 'Instellingen' > 'Safari' > 'Geavanceerd' > 'Websitedata' en druk op 'Verwijder alle websitedata'.

Cookies verwijderen op Android In Google Chrome

Open de browser en klik op de 3 puntjes, rechtsboven > kies 'Instellingen'.
Klik op 'Privacy en beveiliging' > 'Browsegegevens wissen' en vink in ieder geval aan: 'Cookies en sitegegevens'.
Klik op 'Gegevens wissen'.

Cookies verwijderen in Firefox

Klik op de 3 streepjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy & Beveiliging'
Klik bij 'Cookies en websitegegevens' op 'Gegevens wissen'
Klik op 'Wissen'.

Cookies verwijderen in Edge

Klik op de 3 puntjes rechtsboven > 'Instellingen' > 'Privacy, zoeken en services'.
Klik onder 'Browsegegevens wissen' op de optie 'Kies wat u wilt wissen'.
Selecteer de cookies (voorgeselecteerd).
Druk op de 'Nu wissen'-knop.

Meer wegwijs worden in de digitale wereld?

TIP!

Bij de DigiHulplijn helpen ervaren vrijwilligers u met al uw vragen over uw computer, laptop, tablet of mobiel. DigiHulplijn bereikt u van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Bellen kost u niets. En alle vragen zijn welkom. U mag zo vaak bellen als nodig is.

Meer over DigiHulplijn

 

Komt u er toch niet helemaal uit?

Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan samen naar het probleem wat u ervaart. Heeft u problemen met De christelijke | App? Kijk dan op Hulp bij problemen De christelijke | App.