Keuzemenu telefoon

Vervoerslijn  071 365 41 54

Keuzemenu
Welkom bij de Vervoerslijn.
Heeft u nog geen vervoer en wilt u dit nu regelen? Toets 1.
Heeft u al wel vervoer geregeld en wilt u de regeling aanpassen? Toets 2.
Voor alle andere zaken, toets 3.
 
Om vervoer te kunnen regelen moeten wij de volgende vier zaken van u weten:
1. De datum of periode van het vervoer;
2. Het vertrekadres;
3. Het adres waar u naar toe moet voor uw behandeling;
En 4: om welke behandeling het gaat.
 
Kunt u deze informatie nu al aan ons doorgeven? Toets 1.
Wilt u dit nogmaals horen? Toets 2.
Kunt u deze zaken op dit moment nog niet aan ons doorgeven? Toets 3.
 
Heeft u deze vier zaken genoteerd, zodat u weet wat wij van u nodig hebben? Toets 1.
Wilt u deze vier zaken even rustig opschrijven? Toets 2
 
Heeft u papier en pen bij de hand? Toets 1.
Moet u even iets pakken om mee te schrijven? Toets 2
Haalt u gerust even wat om mee te schrijven, wij wachten op u. Zodra u iets heeft om mee te schrijven, toets 1.
 
Wij wachten op u. Zodra u iets heeft om mee te schrijven, toets 1
 
Prima. Dan noteren we alles stap voor stap. Schrijft u mee?
Allereerst de datum waarop of periode waarin het vervoer nodig is. <4 sec pauze>
Heeft u dit opgeschreven? Toets 1. Wilt u dit nogmaals horen? Toets #.
 
Ok, dan het vertrekadres. <4 sec pauze>
Heeft u dit opgeschreven? Toets 1. Wilt u dit nogmaals horen? Toets #.
 
Vervolgens het adres waar u naar toe moet voor uw behandeling. <4 sec pauze>
Heeft u dit opgeschreven? Toets 1. Wilt u dit nogmaals horen? Toets #.
 
Prima. En tenslotte de behandeling waarom het gaat. <4 sec pauze>
Heeft u dit opgeschreven? Toets 1. Wilt u dit nogmaals horen? Toets #.
 
Goed. Dan gaan we om te controleren nog één keer het rijtje af:
1. De datum of periode van het vervoer;
2. Het vertrekadres;
3. Het adres waar u naar toe moet voor uw behandeling;
En 4: om welke behandeling het gaat.
Heeft u dit allemaal goed genoteerd? Toets1. Om dit nogmaals te horen, toets #.
 
Ok. Wij raden u aan om voor de nodige informatie te zorgen en ons dan terug te bellen. Dan kunnen we alles zo goed mogelijk voor u regelen. Pro Life wenst u nog een prettige dag. De verbinding wordt nu verbroken.
 

Vakantiedokter 071 364 18 02

(op werkdagen van 7.00-23.00 uur, in het weekend en tijdens feestdagen van 9.00-21.00, (lokaal) tarief, de kosten van dit nummer zijn afhankelijk uw eigen provider. Ze zijn bij uw provider op te vragen.)
 
Welkomsttekst
U bent verbonden met de Vakantiedokter. (4 seconden)
Privacymelding: Gesprekken kunnen worden opgenomen. (4 seconden)
 
Keuzemenu
(Tekst van maandag t/m vrijdag tussen 7.00 uur en 23.00 uur en op zaterdag en zondag tussen 09.00 uur en 21.00 uur)
Heeft u een spoedeisende medische vraag? Of wilt u doorgeven dat u in het buitenland een ziekenhuis  of andere zorginstelling heeft bezocht? Toets 1. U wordt doorverbonden met de Eurocross Assistance alarmcentale.
 
Heeft u een niet spoedeisend advies nodig, van de Achmea vakantiedokter? Toets 2.
 
(Tekst tijdens andere tijden dan bovenstaande)
De vakantiedokter is voor niet-spoedeisend medisch advies bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 7:00 's morgens en 11 uur 's avonds.
In het weekend en op officiële NL feestdagen van 9.00 uur 's morgens tot 9 uur 's avonds, Nederlandse tijd.
 
Heeft u een spoedeisende medische vraag? Toets dan nu een 1. U wordt doorverbonden met de Eurocross Assistance  alarmcentale.  Maakt u geen keuze? Dan wordt de verbinding verbroken.
 

Taxi bestellen 0900 829 42 24

(24 uur per dag, lokaal tarief, de kosten van dit nummer zijn afhankelijk uw eigen provider. Ze zijn bij uw provider op te vragen.)
 
Let op. Per 1 januari 2018 kunt u geen gebruik meer maken van dit telefoonnummer. Neemt u contact op met de Vervoerslijn telefoonnummer 071 365 41 54. U krijgt dan de vervoerder waarmee u kunt reizen toegewezen. (Gesprek wordt beëindigd)
 

Eurocross Assistance +31 71 364 18 50

Welkomsttekst
U bent verbonden met Eurocross Assistance.
Privacymelding : Gesprekken kunnen worden opgenomen.
 
U bent verbonden met de alarmcentrale van uw verzekeraar. Indien u verzekeringstechnische vragen heeft verzoeken wij u rechtstreeks contact op te nemen met uw verzekeraar.
 
Belt u voor een bestaand dossier? Kies 1.
Belt u voor een nieuw dossier? Kies 2.