Verbeteracties 2019

Aan de slag met resultaten klantonderzoek

​Ieder jaar doen we mee met een klanttevredenheidsonderzoek. Klanten van Pro Life zijn erg tevreden en geven ons een 8,2. Ook zijn we 1 van de meest vertrouwde zorgverzekeraars. Ondanks de mooie resultaten doen we het graag nog beter. Daar gaan we mee aan de slag.  

We breiden het platform Zorgen voor elkaar verder uit

Het platform prolife.nl/zorgenvoorelkaar krijgt een nieuwe indeling en vormgeving. De informatie bundelen we per fase. We voegen veel nieuwe informatie toe. Daarnaast gaan we door met het organiseren van relatieavonden. En we bekijken of we een relatieavond kunnen organiseren speciaal voor ouders van samengestelde gezinnen.  

We geven meer aandacht aan het invullen van onze christelijke identiteit

We maken een nieuwe folder met informatie over onze visie. Op Facebook plaatsen we informatie over medisch-ethische onderwerpen. En over de functie van onze Pro Life Raad. Ook brengen we een stelling onder de aandacht. Met als doel mensen het gesprek te laten aangaan over medisch-ethische onderwerpen. Dit doen we via het thema ‘Principes op de weegschaal’.  

We breiden de app verder uit en informeren actief over online rekeningen versturen

We willen de app uitbreiden met iDEAL om het betalen nog makkelijker te maken. We sturen een folder naar klanten die rekeningen via de post opsturen. Daarin leggen we uit hoe makkelijk je online rekeningen verstuurt. En dat de klant sneller de vergoeding krijgt dan bij rekeningen via de post.

We bekijken via welk kanaal en op welke manier klanten het best geholpen worden

We stimuleren klanten om meer via de telefoon vragen te stellen van via e-mail. Ook beoordelen we het gebruik van bestaande en voor ons nieuwe kanalen: e-mail, chat en social media.  

​Handige links