Het team van Pro Life

Wij zijn Pro Life. Een team van 25 betrokken medewerkers. Wij laten u graag kennismaken met ons team. Hier leest u wij we zijn en wat we doen.

Het team van Pro Life

Wij zijn Pro Life. Een team van 25 betrokken medewerkers. Wij laten u graag kennismaken met ons team. Hier leest u wij we zijn en wat we doen.

Ons geloof moedigt ons aan om het goede te doen. Om mee te leven met mensen. U mag rekenen op onze openheid en eerlijkheid. Wij helpen u graag om goede keuzes te maken.

Klantenservice

medewerkers

‘Wij zijn er voor uw vragen. Een zorgverzekering is soms lastig te begrijpen. Met onze persoonlijke service weten we klanten te raken. Voor ons soms heel gewoon, om even een kaartje te sturen bijvoorbeeld. We doen dit recht uit ons hart. Zo voelen we elke dag dat we betekenis hebben.’

 

Jos Leijenhorst

directeur Pro Life

‘Wat een feest om leiding te geven aan zo’n bevlogen team. Steeds op zoek naar manieren om meer voor onze verzekerden te betekenen. We zijn zo verschillend en verdeeld als de kerk van Christus. Net als onze verzekerden. Maar we vinden elkaar in overtuigingen: helpen goede keuzes te maken en zorgen voor elkaar.’

Atze Bosma

teamleider Klantenservice

'Ik ben trots op onze Klantenservice. Ik maak me sterk voor een goede werksfeer. Ik werk aan echt contact. Met een open hart en een luisterend oor. Ik leg de basis voor tevreden medewerkers. Dan kunnen wij u goed informeren en de beste service geven. Met 1 doel: uw tevredenheid, doordat dat wij het beste naar uw wensen luisteren.’

 

Maarten Varkevisser

adviseur Klantprocessen

‘Klanten hebben veel vertrouwen in Pro Life. Daar ben ik dankbaar voor. Maar tegelijk zie ik het als een opdracht in mijn werk om processen te volgen en te verbeteren. En daarmee onze klantbeloftes na te komen. Van buitenaf is hierop controle door de toezichthouders zoals NZa en KKV. Dat houdt ons ook scherp.’

Wim van Rossum

accountmanager

‘Ik onderhoud de contacten met werkgevers die bij ons een zorgcollectiviteit voor hun medewerkers hebben geregeld. Ook regel ik de samenwerking met verzekeringskantoren en onze partners. Bijvoorbeeld NPV-Zorg voor het leven en christelijke vakbonden zoals CGMV en RMU. Ook met organisaties zoals Schreeuw om Leven en VBOK werken we samen.’

 

Diederik van der Plas

relatiebeheerder

‘Ik steun de accountmanager. Voor zakelijke klanten ben ik de vraagbaak. Aan het eind van het jaar zorg ik dat alle zakelijke klanten nieuwe informatiepakketten ontvangen. Daarnaast houd ik me bezig met mailings om mensen met ons kennis te laten maken. Deze mailings versturen we via werkgevers of ledenorganisaties.’

Nicole Bolweg

communicatieadviseur

‘Ik ben verantwoordelijk voor ‘Zorgen voor elkaar’. Met dit programma helpen we onze klanten voor zichzelf en elkaar te zorgen. ‘Sterke relaties’ helpt stellen te werken aan een goede en liefdevolle relatie. ‘Ouder worden’ helpt ouderen en hun kinderen bij vragen rondom het ouder worden.'

Nieuwsgierig: prolife.nl/zorgenvoorelkaar

Martina Meerkerk

communicatieadviseur

‘De website, folders, e-nieuws en artikelen schrijven vind ik allemaal leuke taken. Maar reageren via social media staat bij mij op 1. Makkelijk is het niet altijd. Zeker als christelijke organisatie heb je ook te maken met negatieve reacties die me soms raken. Ik beantwoord ze met respect, gevoel en soms met een knipoog.’

Diana Haasnoot-Heemskerk

communicatiemedewerker

‘Ingewikkelde informatie vertellen op een zo simpel mogelijke manier. Zodat het voor iedereen aantrekkelijk is om te lezen. Daar bijt ik me graag in vast. Ik houd van de Nederlandse taal. Dit komt goed van pas bij het maken van mailings en folders. Of bij het schrijven van teksten voor onze website. Mijn creatieve kant kan ik daar ook goed in kwijt.’

 

Marga den Hartog-Hiemstra

consulente

‘Ik informeer over de zorgverzekeringen van Pro Life. Hierdoor sta ik op beurzen, evenementen en kom ik bij mensen thuis. Mensen willen soms hulp, omdat hun situatie heel ingewikkeld is. Of ze durven de overstap niet aan. Dan is het fijn dat ik hen informatie kan geven die past bij hun persoonlijke situatie.’

Theo Renes

marketingspecialist

‘Hoe bereiken we toekomstige klanten? En doen we dat met de goede producten? Met deze vragen houd ik mij elke dag bezig. Met meer klanten kunnen we een betere vuist maken voor de beschermwaardigheid van het leven. En kunnen we christelijke zorgorganisaties beter helpen. Met onze producten leveren we het bewijs van onze christelijke identiteit.’

 

Roeland Hoekstra

online marketeer

‘Komt u Pro Life tegen op social media zoals Facebook, LinkedIn of Instagram? Dan heb ik als online marketeer uw aandacht weten te krijgen. Natuurlijk is mijn functie veel breder. Ik werk nauw samen met mijn collega’s van afdeling Marketing en Communicatie. Met mijn analyse, advies, uitvoering en tests komen we tot mooie online acties.’

Roy Kloet

programmamanager

‘Als programmamanager geef ik met de directie vorm aan de ontwikkeling van Pro Life. Ik maak plannen en help bij keuzes voor dit moment en voor de toekomst. Bijvoorbeeld over het betaalbaar, bereikbaar en vooral sociaal houden van de zorg. En over het ontwikkelen, laten zien en versterken van onze christelijke identiteit.’

 

Grace Dijkhuizen-Vliem

marketing coördinator

‘Onze afdeling Marketing & Communicatie bedenkt veel mooie en waardevolle acties. Op de relatieavonden maken we contact met bestaande en nieuwe klanten. Ik denk mee over hoe we dit zo goed mogelijk kunnen uitvoeren. Samen zorgen we ervoor dat onze klanten makkelijk christelijke zorgverleners kunnen vinden. We willen graag dat dit voor iedereen bereikbaar is.’

Ook interessant