Het team van Pro Life

Wij zijn Pro Life. Een team van 25 betrokken medewerkers. Wij laten u graag kennismaken met ons team. Hier leest u wij we zijn en wat we doen.

Het team van Pro Life

Wij zijn Pro Life. Een team van 25 betrokken medewerkers. Wij laten u graag kennismaken met ons team. Hier leest u wij we zijn en wat we doen.

Ons geloof moedigt ons aan om het goede te doen. Om mee te leven met mensen. U mag rekenen op onze openheid en eerlijkheid. Wij helpen u graag om goede keuzes te maken.

Klantenservice

medewerkers

'Bij financiële, medische en ingewikkelde vragen kunnen we klanten het best helpen als ze bellen. Via e-mail of chat mogen we minder informatie delen. We moeten ons houden aan strenge regels die er zijn over privacy. Dat is soms lastig. De meeste klanten zijn gelukkig erg blij met onze service.'

Jos Leijenhorst

directeur Pro Life

‘Te kunnen werken vanuit mijn geloofsovertuiging en principes voegt voor mij een extra dimensie toe aan het werken. Ik vind dat ieder leven van waarde is. Het is 1 van de elementen die mij in het bijzonder aanspreken bij Pro Life. Ook werk ik graag mee aan het toegankelijk maken van christelijke zorg. Het spreekt me aan dat Pro Life een podium biedt om christenen te activeren, te overtuigen en te verbinden.

Atze Bosma

teamleider Klantenservice

'Ik ben trots op onze Klantenservice. Het is een gemotiveerd team. Ieder jaar krijgen we tijdens de drukste maanden extra hulp via uitzendkrachten. Nieuwe medewerkers kijken vaak met andere ogen tegen iets aan. En zien snel de sterke punten en verbeterpunten. Dat houdt ons scherp. Van hen horen we vaak dat we een bijzonder team zijn. Laagdrempelig, harde werkers, korte lijnen en gemotiveerd om de klanten echt te helpen. Eigenlijk vinden wij dat heel gewoon.'

Maarten Varkevisser

beleidsadviseur

'De klanttevredenheid heeft mijn volle aandacht. En die van veel toezichthouders. Ieder jaar krijgen we controle(s) door de AFM, NZa, Wft en het KKV. Ook rapporteer ik maandelijks over bijvoorbeeld de afhandeltijden. De toezichthouders controleren of in onze communicatie, producten en processen het belang van de klant centraal staat. Het is veel werk om aan alle eisen en richtlijnen te voldoen. Maar het houdt ons scherp om ons op de klant te blijven richten.'

Wim van Rossum

accountmanager

'Als accountmanager moet je natuurlijk kunnen adviseren en verkopen. Het mooiste is als je iets kunt verkopen waar je zelf 100% achter staat. Wat dat betreft ben ik bij Pro Life helemaal op mijn plek. Ik zit aan tafel bij veel verschillende bedrijven, zorginstellingen, ledenorganisaties en scholengemeenschappen. Veel ervan zijn christelijke organisaties. Maar lang niet allemaal. De jarenlange hoge klanttevredenheid en het persoonlijke van Pro Life zijn vaak ook doorslaggevend.'

Diederik van der Plas

relatiebeheerder

'Als relatiebeheerder steun ik de accountmanager. Bijvoorbeeld bij het maken van contracten en administratieve taken. Aan het eind van het jaar zorg ik dat alle zakelijke klanten informatiepakketten voor het nieuwe jaar ontvangen. Voor zakelijke klanten en tussenpersonen ben ik de vraagbaak. Daarnaast houd ik me bezig met mailings om mensen kennis te laten maken met Pro Life. Deze mailings versturen we via werkgevers of allianties.’

Nicole Bolweg

communicatieadviseur

'Ik ben verantwoordelijk voor het merk, de positionering en de huisstijl van Pro Life. Ik vertel (toekomstige) klanten waar Pro Life voor staat. En waarom ze zich bij ons moeten verzekeren. Dit doe ik via diverse uitingen, zoals mailingen, advertenties en radio- en tv-reclames. Als communicatieadviseur ben ik bij veel projecten betrokken. Hierdoor kan ik mijn creativiteit volledig inzetten.'

Martina Meerkerk

communicatieadviseur

'Met veel plezier schrijf en verwerk ik alle informatie op onze website en in brochures en (e-)mailingen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor klantbehoud. En werk ik mee aan het verhogen van klanttevredenheid. Ik breng customer journeys in kaart. Dat wil zeggen: welke reis legt de klant af, welke contactmomenten zijn er en welke middelen krijgt de klant. Die inzichten leiden tot verbeterpunten. Vroeger leek een kantoorleven me vreselijk saai. Ik zat er helemaal naast.'

Diana Haasnoot-Heemskerk

communicatiemedewerker

'De uitdaging bij communicatie is om lastige informatie op een simpele manier te vertellen. Zodat iedereen het begrijpt. Mensen willen ook snel kunnen zien waar de informatie over gaat. Daarom werken wij met teksten waarin de boodschap in de kopjes staat. Ik coach onze Klantenservice bij het schrijven van e-mails met duidelijke inhoud. En die ook het juiste ‘gevoel’ overbrengen. Communicatie is een belangrijk onderdeel van de klantbeleving. En die moet méér dan goed zijn.’

Marga den Hartog-Hiemstra

consulente

‘Ik informeer over de zorgverzekeringen van Pro Life op beurzen, evenementen en bij mensen thuis. Meestal sluiten mensen zelf hun verzekering af. Maar soms is een situatie heel ingewikkeld. Of durven mensen de overstap niet aan. Dan is het fijn dat ik hen informatie kan geven die past bij hun persoonlijke situatie. Uiteraard informeer ik hen zo goed mogelijk. Heel soms zijn mensen namelijk echt niet geholpen met een overstap naar Pro Life. Gelukkig komt dat niet vaak voor.’

Theo Renes

marketingspecialist

'Hoe bereiken we toekomstige klanten en wat is de beste manier? Dat is een vraag waar ik me dagelijks mee bezig houd. Als marketingspecialist ben ik verantwoordelijk voor alle mailingen aan mogelijke toekomstige klanten. En voor campagnes en evenementen. Heeft een klant interesse? Dan zorg ik ervoor dat ze (online) een offerte krijgen. Of op verzoek een bezoek aan huis via 1 van onze ambassadeurs.'

Roeland Hoekstra

online marketeer

‘Komt u Pro Life tegen op social media zoals Facebook, LinkedIn of Instagram? Dan heb ik als online marketeer uw aandacht weten te krijgen. Natuurlijk is mijn functie veel breder. Ik werk nauw samen met mijn collega’s van afdeling Marketing en Communicatie. Met mijn analyse, advies, uitvoering en tests komen we tot mooie online acties.’

Roy Kloet

programmamanager

‘Achter de schermen in de zorg gebeurt veel. Ik breng in beeld wat Pro Life en haar klanten raakt, of kan gaan raken. Dit vertaal ik door naar visie en strategie. Zo help ik, als programmamanager, Pro Life met haar keuzes voor nu en de koers voor de toekomst. Hierbij mag ik samenwerken met een team van buitengewoon warme, betrokken en bevlogen collega's.’

Ook interessant