Mijn Pro Life

Uw zorgzaken regelen in Mijn Pro Life

U regelt alle zorgzaken gemakkelijk zelf in Mijn Pro Life. Wilt u zorgzaken regelen voor andere verzekerden op uw polis? Bijvoorbeeld uw gezinsleden? Dan heeft u soms een machtiging nodig. U logt in met uw DigiD. Dat is veilig en vertrouwd.

Geen DigiD? Vraag aan
​​

​Veelgestelde vragen

​Het invullen van de gebruikersnaam en het wachtwoord bij DigiD is hoofdlettergevoelig. Let er bij het invullen van uw wachtwoord op dat uw 'Caps Lock' niet aan staat. Let ook op de privacyinstellingen van uw computer. Wanneer deze te hoog staan ingesteld, werkt het inloggen ook niet. Tip: bekijk ook de vraag en antwoord op de website van DigiD.
Het gebruik maken van 'Mijn Pro Life' blijft mogelijk tot een periode van 3 jaar nadat u uw verzekering bij ons heeft opgezegd. U kunt dan bijvoorbeeld nog uw declaratieoverzichten bekijken en eventueel uitprinten voor uw eigen administratie.
​Indien u langer dan een kwartier bent ingelogd zonder dat u actief gebruik maakt van 'Mijn Pro Life', wordt de toegang voor dit deel van onze website uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk verbroken. U kunt opnieuw gebruik maken van 'Mijn Pro Life' door het venster te sluiten en opnieuw uw browser te starten. U kunt na inloggen opnieuw gebruik maken van 'Mijn Pro Life'.
​Doorgaans heeft Pro Life enkele werkdagen nodig voor het verwerken van door u opgegeven wijzigingen. Het kan voorkomen dat u van ons informatie toegestuurd heeft gekregen waaruit blijkt dat deze wijzigingen nog niet zijn verwerkt. Indien het meer dan tien werkdagen terug is geweest dat u deze wijzigingen aan ons heeft doorgespeeld, willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice.
​Als u in het buitenland woont en de Nederlandse nationaliteit bezit, kunt u ook een DigiD aanvragen.  Tip: bekijk ook de vraag en antwoord op de website van DigiD.