Mijn | Polis

In Mijn | Polis regelt u makkelijk alles rondom uw zorgverzekering. Zo kunt u hier uw polis en uw zorgkosten bekijken, uw gegevens wijzigen en rekeningen declareren.

U regelt alle zorgzaken makkelijk zelf in Mijn | Polis. Wilt u zorgzaken regelen voor andere verzekerden op uw polis? Bijvoorbeeld uw gezinsleden? Dan heeft u soms een machtiging nodig. U logt in met uw DigiD. Dat is veilig en vertrouwd.

Uw gegevens goed beschermd

Wij willen uw persoonlijke gegevens zo goed mogelijk beschermen. Daarom logt u bij De christelijke zorgverzekeraar altijd in met een controle via sms of met de DigiD app. U logt dus altijd in met 2 stappen. Alleen u kunt op deze manier uw persoonlijke gegevens bekijken.

Hoe log ik in bij Mijn | Polis?

Gegevens bekijken

Log via onderstaande links met DigiD in bij Mijn | Polis om uw gegevens te bekijken.

Direct regelen

Via onderstaande links logt u met DigiD direct in bij Mijn | Polis om de volgende zaken direct te regelen.

Heeft u vragen over Mijn | Polis?

Problemen met Mijn | Polis oplossen

Is er momenteel een storing? Bent u uw wachtwoord vergeten? Of heeft u geen DigiD? Bekijk hier wat u kunt doen.

Wie kan wat in Mijn | Polis?

De verzekeringnemer kan gegevens van zichzelf en medeverzekerden inzien en wijzigen. Medeverzekerden kunnen alleen hun eigen gegevens inzien en wijzigen.

Heeft u een dure ziekenhuisnota ontvangen?

U kunt verrast worden door een flinke declaratie van het ziekenhuis. Dit komt omdat het ziekenhuis een totaalnota stuurt. Hoe dit precies werkt leggen we u graag uit.

Veilig en betrouwbaar inloggen met DigiD

Uiteraard is Mijn | Polis goed beveiligd. U logt in met uw DigiD. Klik na uw bezoek op 'uitloggen'. Zo weet u zeker dat niemand anders toegang heeft tot uw persoonlijke zorginformatie.

Veelgestelde vragen

Het invullen van de gebruikersnaam en het wachtwoord bij DigiD is hoofdlettergevoelig. Let er bij het invullen van uw wachtwoord op dat uw 'Caps Lock' niet aan staat. Let ook op de privacyinstellingen van uw computer. Wanneer deze te hoog staan ingesteld, werkt het inloggen ook niet. Tip: bekijk ook de vraag en antwoord op de website van DigiD.

Waarom wij u vragen om in 2 stappen in te loggen, leest u op onze DigiD-pagina.

Het gebruik maken van 'Mijn | Polis' blijft mogelijk tot een periode van 3 jaar nadat u uw verzekering bij ons heeft opgezegd. U kunt dan bijvoorbeeld nog uw declaratieoverzichten bekijken en eventueel uitprinten voor uw eigen administratie.

Indien u langer dan een kwartier bent ingelogd zonder dat u actief bent, wordt de toegang voor dit deel van onze website uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk verbroken. U kunt opnieuw inloggen door het venster te sluiten en opnieuw uw browser te starten.

Meestal hebben wij een paar werkdagen nodig voor het verwerken van uw veranderingen. Soms is er dan net een bericht naar u onderweg met de oude situatie. Is het langer dan 10 werkdagen geleden dat u de veranderingen doorgaf? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Op de pagina Service & Contact leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

Als u in het buitenland woont en de Nederlandse nationaliteit bezit, kunt u ook een DigiD aanvragen.  Tip: bekijk ook de vraag en antwoord op de website van DigiD.

Uw declaratieoverzicht vindt u in Mijn | Polis onder ‘Mijn ontvangen berichten’. Krijgt u via e-mail informatie over de afhandeling van uw rekening? Dan staat in de e-mail hoeveel u krijgt of moet betalen.

Nee. Deze optie bestaat niet meer. U logt altijd in met 2 stappen. Dit om uw privacygevoelige gegevens zo veilig mogelijk te bewaren. Als 1e stap gebruikt u DigiD. Als 2e stap kiest u voor een controle met sms. Of voor de DigiD app.

Logde u eerder in met alleen uw DigiD-gebruikersnaam en wachtwoord? Of heeft u ingesteld om een half jaar zonder sms in te loggen? Ook dan gebruikt u voortaan sms-controle of de DigiD app.